Büdös kölkök

Ez a honlap Mikulásik Máté Mózes oldala.Jó szórakozást!


Egyre bizakodóbb a Ferrari.

Fernando Alonso versenymérnöke szerint az előző pályákon gyors volt az autójuk, ezért valószínű, hogy az azok ötvözetének számító Hockenheimringen is erős teljesítményt nyújt majd a csapat.

A Ferrari vergődve kezdte a 2012-es idényt, már az is sikernek számított náluk, ha valamelyik versenyzőjük eljutott az időmérő harmadik fordulójáig, illetve a futamon szereztek néhány pontot. A csapat azonban néhány verseny után összeszedte magát, a bajnokság európai szakaszától kezdve Fernando Alonso rendszeresen támadhatott a győzelemért: a kétszeres világbajnok a májusi Spanyol Nagydíj óta csupán egyszer, Kanadában nem állhatott dobogóra, pedig ott is sokáig az élen haladt. Jelenleg két győzelemnél jár és 13 pontos előnnyel vezeti a tabellát.

Versenymérnöke, az olasz Andrea Stella szerint korábban nagy bátorságra vallott volna a Ferraritól, ha ilyen helyzetről álmodnak a szezon feléhez közeledve. "Az idény elején hatalmas optimizmust igényelt volna erre számítani. De ebben a sportágban nagyon gyorsan változhat a felállás, mi pedig végig pozitív hozzáállással dolgoztunk. A jelenlegi helyzet ennek a szemléletnek és a kemény munkának az eredménye" - közölte Stella a csapat honlapjának adott interjúban. "A fejlődésünk egy része a gumik jobb megértéséből származik. Az abroncsok kemény próbatételt jelentenek idén, csakúgy, mint az aerodinamika optimalizálása."


A Caterhamet nem akadályozza a költözés.

A csapatnak az augusztusi nyári szünettől új főhadiszállása lesz, már megkezdték az átköltözést Leafieldbe.

A technikai igazgató nem hiszi, hogy a versenycsapat teljesítményének ártani fog a váltás.Az év elején bejelentette a Caterham, hogy autógyártó részlegét, a Caterham Cars-t, valamint vele együtt a Forma-1-es és GP2-es csapatát is új főhadiszállásra költözteti. Augusztustól a Leafield Technical Centre lesz a bázisuk, amely 1993 és 2002 között az Arrows, 2006 és 2008 között a Super Aguri istállónak volt a központja. A Caterham F1-es alakulata eddig a Norfolk megyei Hinghamben üzemelt, ahol ezután is meghagynak néhány gyártási részleget.


Stadionszerű lelátót szeretnének a Hungaroringre.

A Magyar Nagydíjat megelőző szokásos évenkénti inspekció során a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) versenyigazgatója, Charlie Whiting nem kifogásolta a pálya állapotát, de célzott rá, hogy az aszfalt "öregedőben van", mondta a Hungaroring Sport Zrt. elnök-vezérigazgatója.

"Ez volt a legfőbb téma, valamint apróságok a rázókövekkel és a festéssel kapcsolatban, de megjött a licensz, minden teljesen rendben van" - válaszolta az [origo] F1hírek kérdésére Gyulay Zsolt egy keddi sajtótájékoztató után. Whiting ezúttal nem kérte jelentősebb módosítások elvégzését a Hungaroringen, bár a célegyenesre ráfordító, a gyenge tapadás miatt régóta problematikusnak számító kanyart néhány héttel ezelőtt újraaszfaltozták, és a fehér csíkokat az egész pályán új, csúszásgátló festékkel vitték fel újra. Valójában "nem a festék minősége volt a probléma, hanem az, hogy az évek alatt mindig ráfestettek" - mondta Gyulay. "Ezért a festéseket most le kellett marni. Ez időigényes feladat volt."


Webber 2013 után is az F1-ben maradna.

A hét elején biztossá vált, hogy Mark Webber 2013-ban is a Red Bull versenyzője lesz, miután újabb egy évvel meghosszabbította a szerződését.

Az ausztrál így a hetedik szezonját kezdheti meg jövőre a csapattal, de az egyéves szerződés ellenére kijelentette, a következő szezon után sem szeretne visszavonulni."Mivel idén nyáron már 36 éves leszek, folyamatosan azt kérdezgetik tőlem, hogy mikor fogok visszavonulni" - magyarázta a BBC-nek írt blogjában Webber, aki 2002-ben, a Minardinál debütált a Forma-1-ben. "Pedig én még egyáltalán nem gondolkozom ezen. A szerződésem csak egy évre szól, de ennél tovább szeretnék az F1-ben maradni."Bár a mezőny legidősebb pilótái közé tartozik, úgy érzi, ez inkább előnyt jelent, mint hátrányt. "Az ember tudja, hogy közelebb jár a pályafutása végéhez, mint az elejéhez, ezért szeretné a lehető legtöbbet kihozni belőle" - vélekedett. "Keményebben hajtunk, és jobban teljesítünk, hiszen már bölcsebbek is vagyunk - ez pedig jobb eredményekhez vezet, így végül úgyis tovább maradunk."


Schumacher újra gumiháborút szeretne.

A Pirellikkel továbbra is elégedetlen német szerint több gumigyártó harcára lenne szükség ahhoz, hogy ismét "tisztességes" abroncsokkal versenyezzenek.

Úgy véli, a Forma-1-ben "lenne hely" több mint húsz verseny számára.Michael Schumacher idén már többször hangot adott a gyorsan kopó, a futamokat sokszor kiszámíthatatlanná tevő Pirelli gumikkal kapcsolatos negatív véleményének. Szerinte olyan óvatosan kell bánni a 2012-es abroncsokkal, mintha "hímes tojásokon" vezetnének, ez pedig a versenyzés színvonalának csökkenéséhez vezet. Úgy gondolja, az lenne a megfelelő megoldás a problémára, ha nem a Pirelli lenne a mezőny egyetlen gumiszállítója. Az abroncsgyártók versengésére legutóbb 2006-ban volt példa, a Michelin és a Bridgestone részvételével."Akkor legalább tisztességes gumikkal versenyezhetnénk" - válaszolta Schumacher a FOTA legutóbbi szurkolói fórumán, amikor a gumiháborúról kérdezték. Jean Todt, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) elnöke egyébként nemrég úgy nyilatkozott, örülne a Michelin visszatérésének, a franciák azonban csak bizonyos szabályváltozások esetén fontolnák meg az F1-ben való részvételt - ezek egyike pont a gumiháború felélesztése.Schumacher azt sem ellenezné, ha a jövőben még több futam kerülne be a versenynaptárba. Idén rekordszámú, húsz nagydíjat rendeznek, sokan azonban ezt is túlzásnak tartják, szerintük a csapat tagjainak túlságosan megterhelő a sűrű szezon. A hétszeres világbajnok azonban más véleményen van. "Azt hiszem, a Bundesligában 34 meccsnap van, melyekről a tévé is élőben tudósít" - utalt a német labdarúgó-bajnokságra. "Ezért úgy gondolom, a Forma-1-ben is lenne még hely."




Kovalainen és Alguersuari versenghetnek Kobajasi üléséért.

Jaime Alguersuarinak annyi ajánlata van, hogy száz százalékig biztos a visszatérésben, a sauberes szerződésért Heikki Kovalainennel küzdhet meg. Norbert Haug közben tagadja, hogy a Mercedes megkörnyékezte Sebastian Vettelt.

A 2012-es szezon félidejéhez közeledve egyre több híresztelés röppen fel a jövő évi pilótafelállással kapcsolatban. Bár a sajtó elsősorban Lewis Hamilton, Michael Schumacher és Felipe Massa jövőjével foglalkozik - mindhármuk szerződése lejár 2012 végén -, úgy tűnik, a középmezőnyben is jelentős változásokra számíthatunk. A Saubernél felszabadulhat egy hely 2013-ra, mivel Kamui Kobajasi megtartásához állítólag nem ragaszkodnak a svájciak. A japán helyére Heikki Kovalainent és Jaime Alguersuarit tartják a két fő esélyesnek.Kovalainen a harmadik szezonját tölti a Caterhamnél, s bár állítása szerint remekül érzi magát a csapatnál, 2010 óta még pontot sem sikerült szereznie, így könnyen lehet, hogy új munkaadó után néz. Az elmúlt években nyújtott teljesítményére a hírek szerint több istálló is felfigyelt, így válogathat az ajánlatok közül. "Az a célom, hogy visszatérjek az élmezőnybe, de nem tudom, melyik csapattal" - nyilatkozta a Turun Sanomatnak a finn, aki a McLarentől került a 2010-ben Lotus néven debütáló csapathoz. "Egyértelmű, hogy ismét pontokért szeretnék harcolni."A 30 éves Kovalainen elismerte, bármennyire is élvezi a versenyzést a Caterhamnél, nem szeretne további éveket tölteni a mezőny végén. "Ha elégendő mértékben fejlődik a csapat, akkor nem lenne értelme ezt a sok munkát kidobni az ablakon. De azt is figyelembe kell vennem, hogy már nem vagyok olyan fiatal" - jelentette ki. A pontszerzők közé vágyó Kovalainen vetélytársa lehet a Toro Rossótól tavaly menesztett Alguersuari, aki rendkívül magabiztos a jövőjével kapcsolatban.




Weblap látogatottság számláló:

Mai: 1
Tegnapi: 1
Heti: 2
Havi: 1
Össz.: 4 763

Látogatottság növelés
Oldal: Formula 1
Büdös kölkök - © 2008 - 2024 - matemozes.hupont.hu

Ingyen honlap és ingyen honlap között óriási különbségek vannak, íme a második: ingyen honlap

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »